April 25, 2024

CosCouture

Great contents for learn

چگونه از زندگی آبزیان آب شیرین در آکواریوم مراقبت کنیم

آکواریوم

آکواریوم مناسب را انتخاب کنید

اندازه آکواریومی که شما نیاز دارید بستگی به نوع ماهی دارد aquarium که تصمیم دارید به خانه بیاورید (در نظر بگیرید که آیا ماهی آب شیرین، ماهی آب شور و تک تک گونه ها خواهد بود.) و اینکه چند ماهی می خواهید تهیه کنید. با توجه به اندازه‌های مخزن ماهی از آکواریوم‌های but رومیزی برای یک بتا تا یک آکواریوم در شیراز بزرگ مناسب برای چندین نوع ماهی، مهم است. که قبل از آوردن آبزیان به خانه کمی به زیستگاه فکر کنید. 

ازدحام بیش از حد می تواند منجر به سطوح پایین اکسیژن در آب، but ضایعات اضافی و حتی در موارد شدید. منجر به مرگ و میر شود. برای مشاوره در مورد اندازه آکواریوم در شیراز یا مخزن بر اساس. فضای موجود و نوع ماهی که می‌خواهید تهیه کنید، and به فروشگاه Petco محلی خود توقف کنید.

شرایط بهینه آب آکواریوم را تنظیم کنید aquarium

انواع مختلف آبزیان به شرایط آبی متفاوتی نیاز دارند، اما برای هر موجود زیر آب، and یک محیط مناسب حیاتی است. چند عاملی که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

تهویه آب آب لوله کشی دارای خواص بی شماری است. که برای حمایت but از زندگی آبزیان باید در یک آکواریوم در شیراز متعادل شود. برای حالت دهی مناسب آب، از یک ماده دکلره کننده. and به همراه مکمل آکواریوم بیولوژیکی استفاده کنید

آکواریوم مناسب را انتخاب کنید

حفظ سطح pH مناسب pH and .نشانگر اسیدی یا قلیایی بودن آب مخزن شما است.آکواریوم در شیراز  یک کیت تست pH بخرید تا سطح pH را بررسی کنید. ماهی های آب شیرین but معمولاً زمانی که سطح pH بین 6.8 و 7.5 باشد، بسته به گونه، رشد می کنند، زیرا این محدوده ای است که محیط طبیعی را ارائه می دهد که به ماهی شما کمک می کند. در برابر بیماری مقاومت کند. aquarium

به طور منظم نوسانات را بررسی کنید و تغییرات but لازم را برای کالیبره کردن مجدد انجام دهید زیرا تغییر در pH بیش از 0.3 در یک دوره 24 ساعته می تواند. باعث استرس ماهی یا مستعد and ابتلا به بیماری شود.

آکواریوم

تثبیت کننده دما تغییرات دمای آب نیز می‌تواند زندگی آبزیان but را ویران کند، بنابراین هرگز آکواریوم در شیراز خود را در نزدیکی پنجره‌ای قرار ندهید که آفتاب زیاد می‌تابد، یا در کنار دریچه‌های گرمایش یا هوا که می‌توانند. دمای آب را به سرعت تغییر دهند. ماهی های آب شیرین گرمسیری بسته به گونه and به دمای ثابت 72 درجه فارنهایت تا 82 درجه فارنهایت نیاز دارند. یک بخاری آبی به شما but کمک می کند دمای مناسب. را حفظ کنید.

آکواریوم

برای نگهداری مناسب مخزن ماهی آماده شوید aquarium

نظارت منظم بر شرایط آب در آکواریوم در شیراز یا مخزن شما but شروع خوبی برای نگهداری مناسب. است، اما کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید، از جمله تمیز کردن منظم.

برنامه ریزی کنید که 25 درصد از آب آکواریوم در شیراز خود را ماهی یک بار تعویض کنید. این به تمیز نگه داشتن آب مخزن و and غلظت نیترات در سطح ایمن کمک می کند. جاروبرقی شن but می‌تواند به بیرون کشیدن. آب و زباله‌ها کمک کند، به‌ویژه آن‌هایی که در انتهای مخزن شما هستند. همچنین مراقب تجمع جلبک ها باشید.

آکواریوم

 این ممکن است به صورت ابر روی شیشه مخزن شما ظاهر شود یا خود آب کدر به نظر برسد. که منجر به کاهش سطح اکسیژن در آب می شود. برای کمک به تمیز کردن جلبک but ها از آکواریوم در شیراز خود، از یک برس اسکراب مخزن یا آهنربای جلبک آکواریوم. استفاده کنید.

عادت کردن مناسب آکواریوم را تمرین کنید aquarium

آبزیان می‌توانند به تغییرات محیطی چشمگیر حساس باشند، but بنابراین حتماً از شریک فروشگاه بپرسید. که پارامترهای آب برای سطوح نیترات، نیتریت، آمونیاک و pH برای گونه‌هایی که دریافت می‌کنید چیست. و تنظیمات خود را در خانه آزمایش کنید تا مطمئن شوید که مطابقت دارد. تا حد امکان but از نزدیک هنگامی که آبزیان خود را به خانه. رساندید، کیسه مهر و موم شده حاوی آبزیان خود را حداقل به. مدت 15 دقیقه، اما نه بیشتر از یک ساعت، در آکواریوم در شیراز. خود شناور but کنید تا امکان سازگاری. با دما فراهم شود.

آکواریوم

کیسه را باز کنید و به آرامی یک چهارم فنجان آب از آکواریوم در شیراز خود اضافه کنید. فرآیند اضافه کردن یک چهارم فنجان آب را هر پنج دقیقه تکرار کنید تا کیسه پر شود. این دما و شیمی but را به آرامی کنار هم می‌آورد.، که به آبزیان جدید اجازه می‌دهد تا بدون اینکه از تغییرات ناگهانی شوکه شوند، با آبزیان جدید خود سازگار شوند. کیسه را از آکواریوم خارج کنید و به آرامی تا حد ممکن آب بریزید. and بدون اینکه آبزیان and در. معرض هوا قرار بگیرند. کیسه را در آکواریوم پایین بیاورید و به دوست آبزی جدید خود اجازه دهید وارد خانه جدید خود شود.

برای تغییرات آبزیان خود را مشاهده کنید aquarium

چند لحظه را به تماشای آبزیان but خود به طور منظم اختصاص دهید. مراقب تغییرات در ظاهر، and رفتار یا اشتها باشید تا فوراً متوجه شوید که چیزی اشتباه است.

آکواریوم

با کمی برنامه ریزی و تفکر، می توانید قبل از اینکه آبزیان. خود را به خانه بیاورید، یک آکواریوم در شیراز با مدیریت خوب آماده کنید. سپس، با نگهداری مناسب، ساعت های زیادی از تماشای. but آبزیان خود در حال شنا در زیستگاه باشکوه جدیدشان برخوردار خواهید شد. پتکو منابع و لوازم مفید مختلفی برای تمام نیازهای آکواریوم شما دارد. آنلاین خرید کنید یا برای مشاوره بیشتر در فروشگاه محلی خود توقف کنید.

ماهی

آکواریوم

هنگام راه اندازی یک آکواریوم در شیراز برای اولین بار، می خواهید مطمئن شوید. but که مخزن شما به درستی چرخیده است و تجهیزات کار می کنند. به همین دلیل است که بهتر است. با یک ماهی «تست» ارزان قیمت. از خرده فروش ماهی محلی. خود شروع کنید.

آکواریوم

همه ماهی ها با هم خوب بازی نمی کنند. ماهی های مختلف شخصیت های متفاوتی دارند. ماهی های محلی جفت های تانک خوبی هستند، در حالی که ماهی های تهاجمی. به جفت های خاص یا اصلاً نیاز دارند. همیشه خوب است که با خرده فروش ماهی محلی خود در مورد بهترین ترکیب از گونه ها مشورت کنید. but و به طور خاص، ماهی گرمسیری و ماهی قرمز نباید با هم مخلوط شوند.

آکواریوم

ماهی ها اغلب به عنوان حیوانات خانگی ساده و بدون سر و صدا در نظر گرفته می شوند. but در حالی که درست است که ماهی ها اغلب. به مراقبت و نگهداری زیادی نیاز ندارند، راه اندازی یک آکواریوم در شیراز می تواند. پروژه ای بسیار بزرگتر از آن چیزی باشد که بسیاری پیش بینی می کنند.

یک آکواریوم در شیراز بد نگهداری می تواند برای ماهی کشنده باشد، but بنابراین بهتر است. قبل از خرید هر حیوان خانگی برای رفتن به آن، تا آنجا که می توانید یاد بگیرید. در زیر یک چک لیست مفید و همچنین توضیحات. مفصلی در مورد آنچه که هنگام خرید اولین آکواریوم خود باید. and به آن توجه کنید، پیدا خواهید کرد.

سیستم فیلتراسیون

آکواریوم

بزرگتر بهتر است، اما فضای موجود را در نظر داشته باشید. یک مخزن 55 گالن برای یک اتاق خوابگاه کاربردی نیست. and با این حال، تقریبا هر کسی می تواند مکانی برای یک مخزن 20 گالن پیدا کند. but از مخازن نازک بلند خودداری کنید و از مخازن کوتاه‌تر استفاده کنید، and زیرا فضای شنا و سطح بیشتری را برای تبادل هوا فراهم می‌کنند.

آکواریوم های شیشه ای توسط بسیاری ترجیح داده می شود، and با این حال، مخازن اکریلیک وزن کمتری دارند و به دلیل اینکه نمی شکنند، برای استفاده با کودکان در خانه ترجیح داده می شوند. چگونه از زندگی آبزیان آب شیرین در آکواریوم مراقبت کنیم